RESHOPER 2020

- Kategorie : Novinky

Tak jsem vyhodil 2 průměrné platy, říkal jsem si do poslední chvíle blížícího se dne Reshoperu. Dát za jeden den výstavy to, co běžně dáváme za několika denní oborovou výstavu, k tomu mini stánek, od začátku vypadalo bláznivě. To slovo “běžně” považuji za důležité, protože výsledek běžné činnosti může být maximálně běžný až podprůměrný.

Od potvrzení účasti na výstavě uběhly dva měsíce a my v osm ráno stáli na stánku v plné síle. Na to, že týden před jsme ještě neměli podobu stánku, to nebylo zlé. Než přišla devátá, proběhlo několik návštěv a první kontakty. Potom se to rozjelo a zpomalilo až odpoledne. O půl jedenácté nám začaly docházet letáky, takže úprk do auta, kancelář, dotisk a zpět na výstavu. Na krátký oběd jsme se rychle prostřídali, lidé pořád ve slušnému tempu chodili. To jsme už tušili, že to průšvih nebude.

Udělat něco jinak se občas vyplatí, věřím, že i tato výstava se vyplatí. Potkali jsme spoustu zajímavých lidí, potenciálních klientů a konkrétních zájmů o náš produkt. I když, určitým směrem jsme tolik kreativní nebyli. Na stěnu stánku jsme dali pouze několik našich prvků z webu jako “3 mio papírových tašek skladem” apod. A k tomu spoustu log našich klientů spíše z oblasti e-shopů jako Rohlík, Dr. Max, Alza, Astratex, Pilulka, Alkohol, Sexshop, ... a 62 dalších známějších značek. A fungovalo to. Zastavovaly se mladé firmy nakopnuté úspěchy těch dnes větších a známějších, zaběhnuté firmy a taky naši klienti, které jsme náhodou zaslechli při prohlížení stěny: “Počkej. Jo jsme tam, v pohodě”. Něco holt funguje pořád.

Děkuji teamu Reshoper, na jednodenní výstavu to bylo skvělé a taky díky T3works za rychlou dodávku, “určitě” z nás byli nadšení.

Petr Hruboš - CEO TAŠKAHNED.cz

Sdílet tento obsah